Biedronka

Nowa aplikacja mobilna

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Kontakt

    Jeśli masz pochwałę, sugestię, pytanie bądź zażalenie, możesz zwrócić się do Biura Obsługi Klienta.

    Nasze sklepy

    #

    Nasze sklepy

    Mapa sklepów
    Najbliższy:
    Znajdź mój najblizszy sklep
    Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania Sprawdź

    * połączenie bezpłatne, ** opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów

    Biuro Rzecznika
    Klienta

    Reprezentujemy potrzeby Klientów i bronimy ich praw poprzez biuro Rzecznika Klienta, opierając się na bezstronności, obiektywności i niezależności.

    Jeśli uznasz że Twoja sprawa nie została należycie rozwiązana, możesz skontaktować się z Rzecznikiem Klienta.

    Jest to ostatnia instancja dostępna dla Klientów by zwrócić się ze sprawami, które nie znalazły swojego rozwiązania poprzez tradycyjne kanały Biedronki: Sklepu i Biuro Obsługi Klienta.

    Skontaktuj się z nami przez stronę internetową: www.biurorzecznika.jeronimomartins.com

    Skorzystanie z formularza kontaktowego

    Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dla formularza kontaktowego

    Wielkość załączanego pliku nie powinna przekraczać 10 Mb

    * - pola obowiązkowe